Založení a správa PPC kampaní
Proč profesionální založení a správu PPC kampaní?
Špatně navržená struktura kampaní, špatně vytvořené sestavy i kampaně, definované či nedefinované cíle špatné nebo žádné následné optimalizování PPC reklam, to jsou nejčastější důvody, proč PPC kampaně nefungují podle představ zákazníků. Pokud toto neuděláte správně, tak utratíte neefektivně peníze a později možná najmete specialistu na PPC kampaně a on to celé předělá, popřípadě zanevřete na PPC reklamu úplně.
Můj přínos pro klienta
Jediným cílem mé spolupráce s klientem je "Přinést klientovi výsledek PPC kampaně, se kterým bude klient nadmíru spokojen".
Popis prací
Pro orientaci uvádím nejčastější varianty založení a správy PPC kampaní. Nejčastěji si účtuji ceny, které jsou vázány na výkon kampaní. Jedná se jak o podíl z tržeb, tak jednotnou cenu za konverze, nebo jinou formu spolupráce.
Varianta 1
- založení účtů v systémech Google Ads a Sklik - účty jsou a budou vaše.
- nastavení základní struktury účtu
- detailní rozpracování min. tří typových sestav
- minimálně 3 varianty inzerátů ke každé reklamní sestavě (tj. až 9 inzerátů)
- nastavení hlavních klíčových slov
- nastavení správného cílení kampaní
- návod pro nastavení měření konverzí
- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics
- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500 Kč (dle podmínek Google)
- kredit do Seznam v hodnotě 2 000 Kč (dle podmínek Seznam)
Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
*****
Varianta 2
- založení účtů v systémech Google Ads a Sklik - účty jsou a budou vaše.
- nastavení základní struktury účtu
- detailní rozpracování min. pěti typových sestav
- minimálně 3 varianty inzerátů ke každé reklamní sestavě (tj. až 15 inzerátů)
- nastavení hlavních klíčových slov
- nastavení správného cílení kampaní
- návod pro nastavení měření konverzí
- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics
- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500 Kč (dle podmínek Google)
- kredit do Seznam v hodnotě 2 000 Kč (dle podmínek Seznam)
Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
*****
Varianta 3
- založení účtů v systémech Google Ads a Sklik - účty jsou a budou vaše.
- nastavení základní struktury účtu
- detailní rozpracování min. pěti typových sestav
- vytvoření remarketingové kampaně pro dvě publika
- minimálně 3 varianty inzerátů ke každé reklamní sestavě (tj. až 21 inzerátů)
- nastavení hlavních klíčových slov
- nastavení správného cílení kampaní
- návod pro nastavení měření konverzí
- vygenerování remarketingového kódu
- návod pro vložení remarketingového kódu na web
- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics,
- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500 Kč (dle podmínek Google)
- kredit do Seznam v hodnotě 2 000 Kč (dle podmínek Seznam)
Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
*****
Nastavení remarketingu i dynamického remarketingu:
- nastavení cílů - pomoc s definicí požadovaného cíle návštěvy a nastavení pro měření
- pomoc s koncepcí remarketingu - rozdělení uživatelů do skupin
- vytvoření min. 10 publik návštěvníků – vytvoření publik návštěvníků pro Váš web (příklad: 1. publikum – všichni návštěvníci Vašeho webu po dobu 540 dní, 2. publikum všichni co nakoupily do 14 dní)
- vygenerování remarketingového kódu
- vytvoření jedné remarketingové kampaně
- 3 textové inzeráty a nastavení pro příslušné publikum (pokud máte bannery, můžeme je vložit do kampaní, bannery mají větší úspěšnost než textová reklama)
- nastavení omezení pro zobrazení reklam - nastavení omezení pro zobrazování reklam, aby nedocházelo k nadměrnému zobrazování reklam
- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics
- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500,- Kč (jen pro nově založený účet Google Adwords).
- návod pro vložení remarketingového kódu na web
Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
*****
Nastavení Google nákupy:
- nastavení základní struktury účtu
Cena služby je individuální a záleží na velikosti eshopu.
*****
Správa PPC kampaně:
Správa kampaní je neustálý proces, jedná se hlavně o:
- snižování nákladů na přivedení potenciálních zákazníků
- optimalizaci slov a cen
- zlepšování skóre kvality - kampaně
- hlídání pozic
- hledání stále nových slov
- pozastavování nevýkonných slov
- práce s texty v inzerátech
- vkládání sdělení klienta do reklam
- vylepšovaní cílení na zařízení, oblast, dobu
- zařazování novinek z PPC systémů do kampaní
- hlídání rozpočtu
- zasílání základního měsíčního reportu
Tyto úkony vyžadují důkladnou analýzu a správné vyhodnocování informací a odbornou praxi. Téměř každý zvládne obložit koupelnu dlaždičkami, ale s jakým výsledkem a za jakou dobu.
Správa kampaní je stejně důležitá jako nastavení a i sebelepší nastavení kampaně potřebuje minimálně 3 měsíce správy, aby měla optimální výsledky. Kampaně je i poté potřeb optimalizovat, aby výkon neklesal.
*****
Jednorázová optimalizace PPC kampaně:
Tato služba se hodí pro klienty, kteří již mají založenou PPC kampaň a spravují si ji sami. Po úpravách Vám klesne cena za proklik a stoupne míra prokliku a konverze.
Služba zahrnuje:
- úprava struktury účtu
- úprava inzerátů
- úprava klíčových slov
- úprava správného cílení kampaní
- úprava rozšíření kampaní
Cena služby je individuální, stanovuje se až po analýze současného stavu PPC kampaně a odvíjí se od rozsahu prací
*****
Konzultace PPC kampaně:
Konzultace na téma PPC kampaně, jak je efektivně nastavit, spravovat a vše okolo tohoto typu reklamy.
Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
*****
Alternativní platby
Jiné formy plateb za služby jako je provize z prodeje, platba za zákazníka, platba za zvýšení konverzního poměru atd. jsou po dohodě možné. Fakturace za jednotlivé služby probíhá zpětně po realizaci, v některých případech formou 50% zálohy.