Proč reklama na internetu
Růst objemu reklamy v České republice
Internetová reklama roste nejrychleji z reklamních médií a tento fakt je známkou, že reklama na internetu se opravdu vyplatí. Objem internetové inzerce v roce 2015 dosáhl 15 miliard korun. Oproti roku 2014 jde o 3% nárůst pro rok 2016 se očekává růst 11% na 16,7 miliard. Více na www.inzertnivykony.cz
Internetová reklama pro firmy
Internet je důležitý hlavně pro malé a střední firmy, kde často tyto firmy prodávají a získávají nové klienty především přes internet. Díky tomu vzrostl u 80% těchto firem počet pracovních míst a většina takto zaměřených firem roste rychleji než jejich konkurence.
Češi na internetu
Na internetu je přibližně 6,5 milionů Čechů „spotřebitelů“ a ti jsou na internetu velmi aktivní. Především v nakupování, kde jsou jedni z nejaktivnějších on-line nakupujících. Eshopy jim umožňují větší výběr zboží za nižší cenu oproti kamenným obchodům. Online nákupy tvoří 40% internetové ekonomiky a rostou o 19% ročně. V tuzemsku využívalo v roce 2015 internet téměř 80 procent dospělé populace, zatímco evropský průměr byl 78 procent.
Inzerujte na internetu
Z tohoto vyplývá, že být na internetu se nejenom vyplatí, ale že za pár let, kdo nebude na internetu, ten jako by nebyl. Pokud si dnes vytvoříte kvalitní internetovou prezentaci a budete efektivně investovat do propagace a reklamy na internetu, tak se vám tato investice po čase mnohonásobně vrátí.
Jak inzerovat na internetu
Jako dva nejefektivnější způsoby reklamy na internetu považuji SEO a PPC kampaně. Se SEO získáte lepší pozice ve vyhledávačích na odpovídající obsah webu a tím více relevantních návštěvníků. PPC reklamy Vám přinesou efektivní reklamu, přesné cílení na klienta a možnost rychle měnit reklamu a tím účinně propagovat probíhající Akce.
Informace čerpané z www.zemeinternetova.cz
Podívejte se na zajímavé případové studie