Založení a správa PPC kampaní
Proč profesionální založení a správu PPC kampaní?
		Špatně navržená struktura kampaní, špatně vytvořené sestavy i kampaně, definované či nedefinované cíle špatné nebo žádné následné optimalizování PPC reklam, to jsou nejčastější důvody, proč PPC kampaně nefungují podle představ zákazníků. Pokud toto neuděláte správně, tak utratíte neefektivně peníze a později možná najmete specialistu na PPC kampaně a on to celé předělá, popřípadě zanevřete na PPC reklamu úplně. 
	Můj přínos pro klienta
		Jediným cílem mé spolupráce s klientem je "Přinést klientovi výsledek PPC kampaně, se kterým bude klient nadmíru spokojen".
	Popis prací
		Pro orientaci uvádím nejčastější varianty založení a správy PPC kampaní. Nejčastěji si účtuji ceny, které jsou vázány na výkon kampaní. Jedná se jak o podíl z tržeb, tak jednotnou cenu za konverze, nebo jinou formu spolupráce.
	Varianta 1
		- založení účtů v systémech Google Ads a Sklik - účty jsou a budou vaše.
	
		- nastavení základní struktury účtu
	
		- detailní rozpracování min. tří typových sestav
	
		- minimálně 3 varianty inzerátů ke každé reklamní sestavě (tj. až 9 inzerátů)
	
		- nastavení hlavních klíčových slov 
	
		- nastavení správného cílení kampaní
	
		- návod pro nastavení měření konverzí
	
		- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics
	
		- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500 Kč (dle podmínek Google)
	
		- kredit do Seznam v hodnotě 2 000 Kč (dle podmínek Seznam)
	Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
		*****
	Varianta 2
		- založení účtů v systémech Google Ads a Sklik - účty jsou a budou vaše.
	
		- nastavení základní struktury účtu
	
		- detailní rozpracování min. pěti typových sestav
	
		- minimálně 3 varianty inzerátů ke každé reklamní sestavě (tj. až 15 inzerátů)
	
		- nastavení hlavních klíčových slov 
	
		- nastavení správného cílení kampaní
	
		- návod pro nastavení měření konverzí
	
		- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics
	
		- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500 Kč (dle podmínek Google)
	
		- kredit do Seznam v hodnotě 2 000 Kč (dle podmínek Seznam)
	Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
		*****
	Varianta 3
		- založení účtů v systémech Google Ads a Sklik - účty jsou a budou vaše.
	
		- nastavení základní struktury účtu
	
		- detailní rozpracování min. pěti typových sestav
	
		- vytvoření remarketingové kampaně pro dvě publika 
	
		- minimálně 3 varianty inzerátů ke každé reklamní sestavě (tj. až 21 inzerátů)
	
		- nastavení hlavních klíčových slov 
	
		- nastavení správného cílení kampaní
	
		- návod pro nastavení měření konverzí
	
		- vygenerování remarketingového kódu
	
		- návod pro vložení remarketingového kódu na web
	
		- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics,
	
		- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500 Kč (dle podmínek Google)
	
		- kredit do Seznam v hodnotě 2 000 Kč (dle podmínek Seznam)
	Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
		*****
	Nastavení remarketingu i dynamického remarketingu:
		- nastavení cílů - pomoc s definicí požadovaného cíle návštěvy a nastavení pro měření
	
		- pomoc s koncepcí remarketingu - rozdělení uživatelů do skupin
	
		- vytvoření min. 10 publik návštěvníků – vytvoření publik návštěvníků pro Váš web (příklad: 1. publikum – všichni návštěvníci Vašeho webu po dobu 540 dní, 2. publikum všichni co nakoupily do 14 dní)
	
		- vygenerování remarketingového kódu
	
		- vytvoření jedné remarketingové kampaně 
	
		- 3 textové inzeráty a nastavení pro příslušné publikum (pokud máte bannery, můžeme je vložit do kampaní, bannery mají větší úspěšnost než textová reklama)
	
		- nastavení omezení pro zobrazení reklam  - nastavení omezení pro zobrazování reklam, aby nedocházelo k nadměrnému zobrazování reklam 
	
		- nastavení pro snadné měření výkonu v Google Analytics
	
		- kredit do Google Ads v hodnotě 8 500,-  Kč (jen pro nově založený účet Google Adwords).
	
		- návod pro vložení remarketingového kódu na web
	
		Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
	
		*****
	Nastavení Google nákupy:
		- nastavení základní struktury účtu
	Cena služby je individuální a záleží na velikosti eshopu.
		*****
	Správa PPC kampaně:
		Správa kampaní je neustálý proces, jedná se hlavně o:
	
		- snižování nákladů na přivedení potenciálních zákazníků
	
		- optimalizaci slov a cen
	
		- zlepšování skóre kvality - kampaně
	
		- hlídání pozic
	
		- hledání stále nových slov
	
		- pozastavování nevýkonných slov
	
		- práce s texty v inzerátech
	
		- vkládání sdělení klienta do reklam
	
		- vylepšovaní cílení na zařízení, oblast, dobu
	
		- zařazování novinek z PPC systémů do kampaní
	
		- hlídání rozpočtu
	
		- zasílání základního měsíčního reportu
	
		Tyto úkony vyžadují důkladnou analýzu a správné vyhodnocování informací a odbornou praxi. Téměř každý zvládne obložit koupelnu dlaždičkami, ale s jakým výsledkem a za jakou dobu. 
	
			Správa kampaní je stejně důležitá jako nastavení a i sebelepší nastavení kampaně potřebuje minimálně 3 měsíce správy, aby měla optimální výsledky. Kampaně je i poté potřeb optimalizovat, aby výkon neklesal. 
		
		*****
	Jednorázová optimalizace PPC kampaně:
		Tato služba se hodí pro klienty, kteří již mají založenou PPC kampaň a spravují si ji sami. Po úpravách Vám klesne cena za proklik a stoupne míra prokliku a konverze.
	Služba zahrnuje:
		- úprava struktury účtu
	
		- úprava inzerátů
	
		- úprava klíčových slov 
	
		- úprava správného cílení kampaní
	
		- úprava rozšíření kampaní
	Cena služby je individuální, stanovuje se až po analýze současného stavu PPC kampaně a odvíjí se od rozsahu prací
		*****
	Konzultace PPC kampaně:
		Konzultace na téma PPC kampaně, jak je efektivně nastavit, spravovat a vše okolo tohoto typu reklamy.
	
		Cena služby: kalkulaci obdržíte po zadání konkrétní poptávky
	
		*****
	Alternativní platby
		Jiné formy plateb za služby jako je provize z prodeje, platba za zákazníka, platba za zvýšení konverzního poměru atd. jsou po dohodě možné. Fakturace za jednotlivé služby probíhá zpětně po realizaci, v některých případech formou 50% zálohy.
	
 
    